Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ (2):

ΓΙΑ ΤΗ ΝΤΟΡΑ
Τρία πράγματα δεν κάνεις στην πολιτική: δεν υποχωρείς, δεν ανακαλείς και δεν παραδέχεσαι τα λάθη σου.
Στην πολιτική, διαδέχεται κανείς ηλίθιους και αντικαθίσταται από ανίκανους.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ
Δεν έχω σκοτώσει ποτέ κανέναν, αλλά έχω διαβάσει πολλές νεκρολογίες με μεγάλη ευχαρίστηση.
Κάποιοι άνθρωποι μένουν ζωντανοί μόνο επειδή είναι παράνομο να τους σκοτώνεις.
Ανώνυμος

ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Μπορείς να τους ξεγελάς όλους για λίγο καιρό, λίγους όλο τον καιρό, αλλά όχι όλους όλο τον καιρό.
Είναι ηθικά λάθος να επιτρέψεις σε ένα κορόιδο να κρατήσει τα λεφτά του.
Είναι πολύ πιο ασφαλές να υπακούς παρά να κυβερνάς.

Πουτάνα με τα κλάματα και κλέφτης με τους όρκους.
Ελληνική παροιμία


ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟ
Ο φασισμός αρχίζει με τη σκέψη ότι όλοι οι άλλοι είναι ανόητοι.
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
(από τη "Δίκη")
Είναι καλύτερα να είσαι σιωπηλός και να θεωρείσαι βλάκας παρά να μιλάς και να αίρεις κάθε αμφιβολία.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΤΑΛΩΤΗ
Αν δεν υπήρχαν αυλικοί, δεν θα υπήρχε και βασιλιάς.
Xavier Forneret, Γάλλος συγγραφέας,1809-1884
Κάθε δικτάτορας θα θαύμαζε την ομοιομορφία και την υπακοή των ΜΜΕ των ΗΠΑ.
Οι εννιά πιο τρομακτικές λέξεις είναι: «είμαι από την κυβέρνηση και είμαι εδώ για να βοηθήσω»
Αν λάβουμε υπόψη ότι ο Θεός περιόρισε την ανθρώπινη ευφυΐα, φαίνεται άδικο που δεν περιόρισε και την ανθρώπινη βλακεία.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ
Σε ένα πολιορκημένο φρούριο, η διαφωνία είναι προδοσία.
Ο διάλογος μεταξύ ετεροφρόνων είναι αδύνατος και μεταξύ ομοδόξων περιττός.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ
Κράτα γερά, θα σπρώξω!
σε κάποια από τις τσόντες του
Το πρόβλημα είναι ότι ο Θεός έδωσε στον άνδρα ένα μυαλό και ένα πέος και αίμα που φτάνει για να λειτουργεί μόνο το ένα από τα δύο.
Ξέρεις ποιο είναι το χειρότερο πράγμα στο στοματικό σεξ; Η θέα.
Η ευχαρίστηση είναι στιγμιαία, η στάση γελοία και τα έξοδα απαράδεκτα.
(...για το σεξ…)

ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΤΑΡΗ
 
Στυλ είναι να ξέρεις ποιος είσαι, τι θέλεις να πεις και να μη σου καίγεται καρφί.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ
Έχω χαλαρά μπούτια, αλλά ευτυχώς τα καλύπτει η κοιλιά μου.
Το ανθρώπινο σώμα είναι η καλύτερη εικόνα της ανθρώπινης ψυχής.
Έχω το σώμα ενός θεού. Του Βούδα!
Ανώνυμος
Είναι μεγάλη τύχη για τους ηγέτες που οι λαοί δεν σκέπτονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου