Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ:

ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ

Όσο πιο μακρύ είναι ένα αδιέξοδο, τόσο πιο πολύ μοιάζει με δρόμο.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ
Η καμήλα είναι ένα άλογο που σχεδιάσθηκε από μια επιτροπή.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ


Μπορεί η γνώμη μου να έχει αλλάξει, αλλά αυτό που δεν άλλαξε είναι ότι έχω δίκιο.
Βαδίζω με τη σιγουριά και την ακρίβεια ενός υπνοβάτη.
Adolf Hitler ( 1889-1945 , Γερμανός δικτάτορας)
Τα έξι γνωρίσματα ενός χαζού: Θυμός χωρίς αιτία. Λόγια χωρίς όφελος. Αλλαγή χωρίς πρόοδο. Ερωτήσεις χωρίς αντικείμενο. Εμπιστοσύνη σε ξένους. Φιλία με εχθρούς.
Αραβικό ρητό

ΓΙΑΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ


Έχω δώσει εντολές να με ξυπνούν οποιαδήποτε ώρα σε περίπτωση κρίσης, ακόμη κι αν είμαι σε υπουργικό συμβούλιο.

Οι μεγάλοι φαγάδες και οι μεγάλοι υπναράδες είναι ανίκανοι για οτιδήποτε άλλο.

ΓΙΑ ΤΟ ΚΚΕ
Φανατικός είναι κάποιος που δεν θέλει ν’ αλλάξει γνώμη και δεν θέλει ν’ αλλάξει θέμα.
Το να πεις «ναι» σημαίνει ότι πρέπει να ιδρώσεις, να σηκώσεις τα μανίκια και να βουτήξεις και τα δυο σου χέρια μέσα στη ζωή μέχρι τους αγκώνες. Είναι πιο εύκολο να πεις «όχι», ακόμα και αν το να πεις «όχι» σημαίνει θάνατο.

ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟΣ
Προκειμένου να γίνει αφέντης, ο πολιτικός προσποιείται τον υπηρέτη.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ
Όταν η κυβέρνηση οδηγεί ένα λαό στην καταστροφή απ’ όλους τους δρόμους, η επανάσταση αποτελεί όχι πια δικαίωμα των πολιτών, αλλά καθήκον.
Κάθε επανάσταση εξατμίζεται και αφήνει ένα κατακάθι γραφειοκρατίας.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ
Μερικές φορές νομίζω ότι όλος ο κόσμος είναι εναντίον μου, αλλά βαθιά μέσα μου ξέρω ότι αυτό δεν είναι αλήθεια. Κάποιες από τις μικρές χώρες είναι ουδέτερες.
Είναι χαρακτηριστικό όλων των κινημάτων και των σταυροφοριών, ότι ο ψυχοπαθολογικός παράγοντας αποκτά πρωτεύοντα ρόλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου